Söndag

Hej hej!

Började dagen med en skön sovmorgon, åt frukost och satte mig framför tv:n och kollade på vinterstudion! Sen pratade jag med Maria så vi bestämde oss för att ses en sväng och gå på en promenad, vädret var inte toppen men sällskapet var det så vi gick ungefär en timme.

Sen åkte jag hem och slappade, städade och åt lite innan det var dags för gymmet. Idag tränade jag rygg och triceps med älsklingen... Vi tränar alltid tillsammans, om vi inte jobbar olika tider vill säga. Är i Oslo och jobbar men vi ska snart ut och resa i 3,5 månad!

Kan ta upp det med mål och träning. Det är viktigt att ha ett mål med träningen. Blir så oerhört mkt enklare att ta sig till gymmet då! Man kan ha många olika mål med träningen, några exempel är: för att må bra, gå ner i vikt, gå upp i vikt, bli fit/tajt och träna inför en resa som jag och pojkvännen gör.

Vårat mål är att bli fit inför resan så att vi kan trivas på stranden :) Det gäller att sätta upp nya mål när man nått det första, för om man bara slutar träna när man nått målet kommer kroppen förändras fort igen, att vara i form är en färskvara.

Dagens tips är alltså att sätta upp mål och delmål för din träning!

/Cc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0