Dagens träning

Hej hej. Blev en väldigt sen middag idag så jag och älskling har precis käkat. Blev kotletter, ris, pepparsås och sallad med fetaost... blev jätte gott!

Idag har jag tränat bröst, biceps och kondition.

Lite om hur jag lägger upp min träning:

Jag har fyra olika träningspass indelat på olika muskelgrupper, två varje träningspass.
Jag kör bröst och biceps, axlar och mage, rygg och triceps och det sista är ben. Vid varje träningpass kör jag också en halvtimmes kondition.

Dessa pass tränar jag 1-2 gånger i veckan. Jag rullar alltså på dem så dom kommer i samma ordning hela tiden så har inga speciella dagar. Jag tränar 5-6 dagar i veckan. Har alltså 1-2 vilodagar i veckan.

Här har ni lite om hur jag tränar!

/Cc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0