vfu:n är slut och jag lika så

nu är vfu:n slut, jag är rätt sliten också efter tre veckor. är inte van att gå upp tidigt. Men skönt att den är slut nu, ett steg närmare sommarlov. Men förhoppningssvis blir det inte mycket lov i sommar, jag vill tjäna massor pengar så jag kan resa sen :D

Kom precis hem från en fotbollsmatch, vi spelade mot gnällspikarna (Kimstad), vi vann med 4-2. Förövrigt måste det vara sjukt tråkigt att spela i ett sånt lag som gnäller på domaren, på varandra ja på allt, fy fan säger jag bara. Och tränarna var ju lika gnälliga dom med. Ryktet säger att tränarna låste in en av deras spelare i omklädningsrummet under matchen och gick senare och öppnade??? sjukt isf.

Nu ska jag käka en pizza ristorante!

/Cc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0