städat uteplatsen

hade inget o göra så jag städade lite på uteplatsen, rensade ogräs mellan plattorna och sopade rent. När jag var klar med det kom micke hem, vi byggde då ihop dynlådan där vi har våra stolar eftersom de är i trä och tyg. Hellst skulle jag vilja ha råttingmöbler på uteplatsen, det skulle vara sjukt mysigt. Men nu ska vi ju flytta till Oslo om en månad så det känns onödigt o köpa det.

Jag börjar bli orolig över allt med Oslo, vad händer om vi inte får ett jobb? Då kommer vi inte kunna resa och måste förmodligen flytta hem till föräldrarna eftersom vi hyr ut lägenheten i ett helt år. Jaja allt löser sig säkert hoppas jag, skulle ju va så sjukt kul o komma iväg o resa!

Micke åkte upp till universitetet igen för att scanna in nått papper Martin (hans bror) behövde, jag skickade ett mail med ett CV som jag hoppas han har tid att skriva ut så jag kan skicka det. Söker jobb på Glitter i Oslo, skulle faktiskt va kul o jobba i butik eftersom jag aldrig gjort det. Så antingen blir det butiksjobb eller förskolejobb. Eller vad som egentligen bara jag får ett JOBB!

Vid fem ska jag Micke och Amer träna på gymmet, blir nog mage, rygg, bröst och kondition idag. får se hur det blir med konditionen, är lite hostig.

/Cc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0