solen vart är du?

Jag är uttråkad, jag hade glömt (inte haft tid) att göra kursuppgiften tills idag så de blir ingen skola idag. Istället är det tänkt att jag ska plugga/ skriva på mina examinationsuppgiifter. Matten är nästan klar, ska läsa igenom och försöka få in någon mer referens iaf. Svårt att hitta till den tycker jag.

Sen ska jag ta tag i litteraturprojektet och skriva om det. Blir nog inte så svårt men jag är opepp. Det ska in på måndag så jag har ju tid på mig men det skulle vara skönt att bli klar så man slipper tänka på det.

Snart är det dags för flytt till Oslo också. 1a juli hyr vi ut våran lägenhet ifrån så innan dess ska allt vara utplockat. Lägenheten i Oslo får vi 3e juli, men den är möblerad och vi kommer bara hyra den en månad för att se om vi får några jobb.

När jag har pluggat en stund skulle jag behöva gå på stan en sväng, men jag skulle behöva mamma då jag inte har så mkt pengar ;) hehe. Ne men jag vill gå på stan med henne. Ska ringa syrran också för nån gång under dan ska vi träna på gymmet. Men nu är det dags att börja plugga...

Jag och Malin solade i förrgår!

/Cc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0