Snart kommer regnet

Oj vad mörkt det börjar bli ute, sitter i sovrummet vid mitt skrivbord. Har varit ganska duktig och pluggat idag. Ska bara försöka hitta nån mer referens till matteuppgiften som ska in imorn. Hatar när man måste hitta referenser, o så passar dom ändå bara in halvbra. Jaja. Så kan det va.

Jag och syrran var en snabbis på stan förut innan vi tränade, jag köpte naglacksborttagning på HM. Sen gick vi till Gina där carro skulle köpa några linnen och toppar som hon kollat på tidigare i veckan, eller om det var i helgen. Jätte fint. Jag sk egentligen inte shoppa kläder eftersom jag inte vet om jag ens får nått jobb i Oslo till sommaren. Tyvärr hittade jag jätte fina jeansshorts, ett baslinne, ett annat linne/klänning och en jätte söt ring med en rosett. 516 kr fattigare blev jag där.

Jo men nu kom regnet, ser ut som åskregn också. Blä. Ne nu ska jag läsa igenom och försöka hitta nån mer referens så jag kan skicka in arbetet sen. Efter det har jag bara ett arbete till som ska in. Sen ha vi redovisning av antingen litteratur eller matte uppgiften. Sen är det sommarlov :)

Shortsen.
Linnet.
Ringen.

/Cc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0