hemskt

Kollade på en bokumentär förut på fyran, handlade om en tjej som hade blivit våldtagen och några veckor senare överfallen med svavelsyra så hela ansiktet blev totalt brännskadat. innan var hon modell och nu vågar hon knappt gå ut. hon hade träffat killen på facebook och sen börjat träffa honom irl, men en kväll ville han ha sex men hon sa att hon inte orkade vilket han inte accpepterade och våldtog henne. Nån vecka senare hade han fixat en kille som hällde svavelsyra på henne när hon gick utanför sin lägenhet. Så jävla hemskt, usch alltså. Detta hände i London.

Nu sitter jag o kollar på fotbollskväll, eller det är på tv:n iaf jag kollar knappt. 22.40 var det någon mer dokumentär på 4an som jag vill se. Den heter fånge hos psykopaten.

Innan dokumentären ska jag kramas lite med micke, han har fixat med hyreskontrakt (andrahandskontrakt) nån timme nu.

Imorn är jag ledig, på kvällen ska jag spela fotbollsmatch. Emma skulle komma o kolla, sen efter matchen ska vi ut o vandra lite i Linghem. Vi är barndomsvänner och bodde grannar jätte länge. Men nu bor båda i stan och hennes mamma bor också i stan så hon är typ aldrig i Linghem.

/Cc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0