Burned

Hade en gång kvar på solkortet, så utnyttjade det när jag var på gymmet idag. Och satan i gatan vad det tog bra. Så nu har jag brännt mig lite... Blir o smörja in mig ordentligt innan jag går o lägger mig. Jag är hungrig igen, bara för micke sa att det lät mkt när jag åt ville jag inte äta mer. dumma.

kollar på efterlyst, ganska bra program faktiskt. spännande ibland.

Vi har tagit kort på lägenheten idag och jag har även packat ner saker som jag inte behöver den sista månaden här som ska till Linghem imorn. Kommer kännas konstigt att flytta till Oslo. Om vi inte får något jobb så vet jag inte vad vi ska göra. Vi tar en chansning helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0